Juste.

Haha nu kom jag ju på vad jag skulle skriva om. Haha. :P

I lördags när jag åkte hem så kommer det en turk och kör bredvid mig och
kollar in som fan och allt sånt. Jag tänker inte mer på det och kör vidare, när jag nästan
är hemma så ringer det med dolt nr.
"Hej öhh är det Madelen". - Han
"Ja det är det" - Jag
"Jag åkte förbi dig för ca en halvtimme sen och öhh ja vet du vem jag är då?" - Han
"haha, ja jag tror att jag kan gissa vem det kan vara" - Jag
"Öhh ja alltså det är jag i BMW.en, alltså jag ville bara, fan vilken häftig bil du har
jag tycker att det var väldigt annorluna att det var en söt tjej som körde en sån,
hur länge har du haft den?" - Han
"Haha, ja jag har haft den sen förra sommaren" - Jag
"Jaha coolt, ehm alltså bor du där i Trosa?" - Han
"Ja det gör jag." - Jag
"Aha oki jobbar du i Stockholm då eller?" - Han
"Ja" - Jag
"Vad jobbar du med då?" - Han
"Hehe jag är lastbilschaufför" - Jag
"Ehh coolt alltså kör du med släp också då eller?" - Han
"Ja det gör jag" - Jag

Sen hade fortsatte han att fråga på massor och jag lovar att jag skrattade så jag visste inte vad
jag skulle ta mig till. Tillslut kom det fram iaf.

"Jag undrar om du vill typ ta en fika med mig eller något?" - Han
"Haha eeehm alltså jag tror inte att min öhh sambo skulle uppskatta det så mycket" - Jag
"Jaha det är väl klart att en söt tjej som du ska ha sambo men alltså en fika är ju
inget farligt det kan ju vara helt oskyldigt." - Han
"Hehe neej kanske inte men jag vill inte det." - Jag.
"Men du kan ju säga att det är en arbetskompis eller något" - Han.
"Öhhh nej verkligen inte jag skulle aldrig ljuga för honom." - Jag.

Det är ju alltid bra att ha en bra ursäkt. :P
Hehe men så fortsatte han tjata på och jag höll fast vid nej iaf. Och innan han la på så kom det.

"Men alltså jag kan ju ringa dig om kanske en månad eller något så får vi se om det
fortfarande är lika bra mellan dig och din sambo annars kan vi ju ta en fika då. Men tack för mig då,
ha en bra dag." - Han
"Haha ja tack för att du ringde det var ju väldigt annorlunda". - Jag

När vi la på alltså det var nästan så att jag fick stanna bilen för att jag skratta så mycket.
Han har alltså tagit mitt reg nr och tittat vem som äger bilen sen sökt på mitt namn
för att få fram mitt nr herre gud hur patetisk får man bli egentligen? :P

Kommentarer
Postat av: Fredda a.k.a Nevermore

yikes alltså :p
kan tänka mig att det va skoj :)

2007-11-19 @ 17:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0