Ingen Snö. :(

Verkar inte som att jag får någon snö idag heller suck. Jag som vill ha snö.

Idag har gått oki drygt att dom gjorde så att jag blev försenad men jag jobbade på så bra
 att jag slutade tidigare hehe det är något bra gjort fattar inte hur jag kunde köra en hel vända så
fort lastade fan på 20min liksom VA!? Det är jätte lite hehe.
Men men. Skönt iaf att få komma hem dom undrade om jag ville med imorn och köra
men nee känner inte för att börja klockan sex en lördags morgon och så har jag ju faktiskt
annat planerat helt sjukt JAG har annat planerat en hel helg. Wow. Var en gubbe som var jätte nära på
att cykla ner i diket idag han satt och stirra in på mig i hytten kunde nog inte fatta att det var en tjej som
körde haha så nära men nej. Hehe hade varit kul annars. :P

Inget bb var det för mysan än heller hehe blev ju orolig där ett tag jue.
Hehe. :) Hoppas att du vilar upp dig nu Så du mår bra gumms. :)

Nej nu ska jag byta kläder och åka och hämta Henric han är hos nån polare.

Ha det folks.

Dreams. <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Här i Sundsvall finns snö! Välkommen!

2007-11-10 @ 19:32:02
URL: http://www.pluppenopluppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0