Ingen Fotboll för mig inte. :(

Nepps för att jag får åka och jobba ett pass som inte är gjort för mig. Suck.
Klart att folk vill vara hemma idag när det är fotboll ikväll vad annars liksom?
Och när jag väl kommer hem kommer det inte att finnas en enda jävla parkeringsplats.
Passet är skittungt så jag kommer ha VÄRLDENS träningsvärk imorn och må allmänt dåligt.
Ska först till Västerås och lossa bil+dubbelsläp med tomburar det innebär ca 600burar kanske.
Sen lasta upp bil och släp sen åka runt till ett gäng olika ica butiker för att det är direkt leverans.
Min chef "det tar runt 8timmar" haha jo juste jag är glad om jag är hemma innan tolv!

Nej duscha nu sen åka. Hejssvejs.

Dreams. <3

Kommentarer
Postat av: KimJ - Vardag & Design hjälp

Ha en skön onsdag! Kram KimJ

2007-11-21 @ 10:52:35
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0