Helgen.

Helgen ja,lördagen kom jag hem ganska sent  men åkte en sväng till sussi ändå
blev dock att jag åkte till kusinerna. Men det var trevligt hos sussi.
Söndag (igår) så tvätta jag bilen packade ner mina böcker och packade för att åka
hit mer vart inte gjort. Sen käkade vi tacos och jag titta på tv henric satt vid datorn
hehe som våra söndagar brukar se ut med andra ord. :P

Idag så hm mja jag får inte tag i min mini boss så vet ännu inte om det blir att jobba idag.
Iofs alltid skönt att vara hemma men min riktiga boss kanske inte uppskattar det så mycket. :P
Fast jag jobbar ju rätt mycket annars ändå.
Något som jag tycker är sjukt dåligt med min arbetsplats är att när jag går utbildning så
får jag bara betalt för 8timmar fast att som trucker jobbar man oftast mer än 12.

Men men. :/ Nej om man ska lägga sig på soffan och slöa kanske.

Hoppas att du gör det rätta idag Evelina. <3 Tänker på dig.

Dreams. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0