HALLÅ?!

Vart har ni tagit vägen mina ständiga kommentarer har HELT försvunnit?!
Aja idag blev jag ledig iaf skönt hehe eller jag sa inte till min chef att dom inte behövde
mig på ica idag så då blev jag ledig. :D

Men nu ska jag åka hem måste ju börja planera massor inför flytten. :S
Kanske kan dra med mig sussi upp till stan i helgen och titta om vi hittar något köksbord. :D
Men nu först ska jag sminka mig sen åka ner till solna centrum och klaga hos tre
och sen hem eller jag måste köpa nya torkarblad till bilen också innan har ju ny
framruta. :D

Dreams. <3

Kommentarer
Postat av: Mysan

Hej hej gumman, har inte läst din blogg på ett tag så de har int blitt nå kommentarer heller :) Jag har fullt upp att vara höggravid...bara 35 dagar kvar nu till beräknad förlossning, spännande. Hoppas de går bra för dig, bara du är lycklig så är det ju som det ska :) Kram till dig i Vintermörkret.

2007-11-04 @ 19:42:19
Postat av: Fredda a.k.a Nevermore

Tjo!
Har haft fullt upp med annat så har inte hunnit läst din blog. Men lovar att jag ska bättra mig :)
Så det blir alltså fjollträsk för dig hehe. Hoppas allt är bra med dig.
Kram

2007-11-04 @ 20:38:55
URL: http://nevermore82.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0