Haha.

Ja igår så skulle jag köra cocacola men så blev de inte chefen hade missuppfattat en kille
och trott att han skulle varit ledig men så dök vi båda upp hehe. Men så iaf så hittade dom på
jobb till mig köra till västerås med tommburar trailer så det var bara att hämta trailern och börja lasta
fick hjälp av utlastarna att köra fram burarna tur de annars hade jag haft ännu mer träningsvärk
än jag redan har drog på ca 260 burar och dom väger ca 40kg st så är en del.
När jag sen kommer ut till bilen och ska hoppa in sitter det en lapp på handtaget och på den står det
"Vill du snacka någon gång så ring gärna MVH Robban" och så ett telefon nr haha. !
Ilija min "mini boss" skratta så mycket att han säkert höll på att köra av vägen. Helt stört ju.
Jag har ju ingen aning om vem han är liksom men men. Killar. ;)

Idag blir det att köra bil och släp till västerås med tommburar Årsta har för mycket tommburar så
dom vill bli av med dom så de är bara att köra sen på kvällen blir det en vända cocacola
Haha nej Fredrik jag åker inte förbi er och jag tror att dom skulle börja fundera vart massa läsk
har tagit vägen om det börja försvinna. :P Jag hoppas på att jag slipper köra bil och släp
och hämta på cocacola då lär jag inte vara klar förens sent isf. :/ Jag ska inte vara på cocacola förens 18 och
om jag ska lasta bil och släp tar det säkert lite över en timme att lasta och sen måste jag ju lasta av allt också då
blir det minst en timme till och sen ska jag ju köra därimellan också suck blir nog hemma i natt någon gång.

Nej nu ska jag sminka mig så jag kommer till jobbet i tid.
Ha det bra folks.

Dreams. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0