Fredag.

Äntligen fredag. :D
Idag blir det ett kort inlägg har inte tid att skriva var ner på thaien å käkade satt där å myste
själv var inte så god mat den här gången heller så nu lämnar jag er.
Fast efterrätten är god. Damit. :P

Nej nu måste jag åka idag blir det att jobba fast att jag är lite risig är ju smörkörning idag
och då kan man vara lite dålig när man kör är inte så jobbig körning iaf. ;)

Mysan vart har du tagit vägen? Är du på bb eller bara orkar du inte skriva blogg längre?
Gahh du kan ju inte lämna mig nu hehe. :D Inte utan svar jue. ;)
Hoppas att allt är bra mer er iaf. Väntar och väntar på att få höra något ifrån dig. :D

Dreams. <3

Kommentarer
Postat av: Mysan

Haha! Ingen fara på taket,jag ligger hemma o e sviiin-sliten,trött o höggravid. Har int så mkt å dela me mig av just nu känner jag...bara väntar ut tiden på nå sätt. Men jag ska försöka skriva lite i helg! Puss puss.

2007-11-09 @ 14:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0