Besviken.

Ja det känner jag att jag är på dig.
Jag trodde att vänner skulle man kunna säga saker till för att vänskapen skulle bli
bättre och hålla längre men tydligen inte då var det visst "hej då" aja är det ditt val så är
det de. Jag har för mycket som händer för att orka bråka som sånt.

Jag är sjukt trött har sovit igenom hela helgen känns det som, vi va in till nyköping
jag och pappa i lördags satte ljus och la gravdekoration på farmor och tages grav.
Sen åkte vi och handla lite sånt man behöver när man flyttar känner att det kommer att
komma som en chok så jag vill börja lite tidigare. Henric får bara mer panik men det
struntar jag i. :P Jag vill inte sitta där när vi flyttar in och inte ha massa saker.
Whiskeyglas är ju jätte viktigt att ha när man flyttar in? Haha nee kanske inte men dom
va fina och billiga. :D Sen köpte jag 10kg tvättmedel sköljmedel och lite sånt.

Idag ska jag försöka pallra mig ner nu innan jag börjar jobba till solna centrum och faxa in
våra arbetsgivarintyg och hämta ut min telefon sen bär det iväg till jobbet.
Ska köra cocacola idag nice. :D Får se sen resten av veckan vad det blir. :)
Fredag vet jag iaf blir cocacola men sen vet jag inte hoppas att det blir för söders iaf
annars blir de säkert coop eller något och de har jag ingen lust med faktiskt.

Nej nu måste jag kila.

Tack för kommentarerna. :D ;)

Dreams. <3

Kommentarer
Postat av: Fredda a.k.a Nevermore

Oh coca cola, ta en vända förbi mig och släpp av några liter :)

2007-11-05 @ 14:19:38
URL: http://nevermore82.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0