Skönt. :)

Nu börjar allt bli bättre jag börjar bli frisk dock lite öm i bihålorna fortfarande och seg.
Lägenheten börjar se ut som en lägenhet.
Allt börjar komma i sin ordning skönt som fan kan jag säga.

Tisdag ja då är det nog dax att börja jobba igen varit hemma i två veckor.
Fast det har ändå "passat" att vara sjuk just dom här veckorna eftersom allt med flytten och sånt också.

Idag så var Henrics föräldrar här och tittade på nya lägenheten och kom med två blommor och en lampa.
Jätte smidig faktiskt dels nu så kan man ha den som julstjärna och sen byter man bara till en lampskärm
sen när det är dax. :) Så jag hade gjort hallonpaj som vi mumsade på.

Imorn kommer Bror Anders, Pappa, Isse och kanske Sussi hon visste inte om hon kommer att
orka följa med hon jobbar ju så mycket nätter hela tiden och har bara imorn att ta igen sig på så det
är ju förståligt. Då blir det mera hallonopaj. Och troligtvis ännu mera bakfylla för Henric.
Igår var han på julfest på jobbet kom hem klockan fem i morse. Idag nu är han ute med Petta på
Greta (alla stockholmare vet vad de är) och dom stänger två eller tre och sen har jag lovat att hämta dom
faktiskt för mig tar det tio min att hämta dom tar dom bussen är det över en timme.

Nej nu ska jag mysa ner i sängen och sova så man får någon sömn innan man ska hämta dom två.

Mysan grattis grattis grattis till lilla Tuva-Lisa. :D

Med drömmar kommer man långt sägs det, men då borde jag vara på månen vid de här laget.

Btw, bilder kommer sen på lägenheten när jag har tid ork och lust och det ser fint ut här. :P

Dreams. <3

Kommentarer
Postat av: Mysan

Tack tack! Jag är sååå stolt över henne, hon e så snäll o duktig o SÖT! Mitt godis...

2007-12-10 @ 19:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0