Middag.

Igår var vi ute med Toffik och Carolin och deras lilla Inis. :)
Vi var och käkade grekiskt Carolina hade inte varit ute och ätit på nio månader.
Hehe så det var ju på tiden. :)
Det var jätte trevligt, dom var lite oroliga hur det skulle gå att ha med sig
ett litet barn på resturang men hon skötte sig bra.
Dom försökte hålla henne vaken för att dom ska åka till finland idag så
innan vi skulle gå blev hon lite rastlös.
när han satt i mitt knä atakerade hon min tröjja och skulle käka upp mina knappar på den
och så flinade hon. haha. :P
Och maten ojojoj vart ska jag börja? Det var såååååå gott och sjukt mycket
Henric tog en tallrik med fyra olika kött och såser och grejer han åt halva sin typ.
Jag tog bara en vanlig Sovlaki och åt lite mer än halva men sen var jag sjukt mätt. :P

Imorn ska jag nog försöka gå och simma lite har helt sjukt ont nu.
Alvedonmänniska AB. Ska hämta ut mina riktiga Painkillers idag.
Då får jag inte köra bil för läkaren när jag har tagit dom. :P
Låter kul? :P

Nej nu ska jag fixa mig lite har inte tid att sitta här länrge.

Drömmer om ett liv på ett rosa moln. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0