Let it go.

Det är konstigt hur mycket otur man egentligen kan ha i livet.
Att vissa har mer än andra är ju som självklart men när tar det stopp egentligen?
Finns det ens en botten..
 
Det känns som att så fort jag får en möjlighet att hitta en grund så rasar den också.
 
Nu är målet att släppa taget - let it go.
Jag vill finna glädjen igen, finna lyckan, finna allt det som saknas.
 
 
 
 
Coulden´t keep it in, heaven knows i tried.
Don´t let them in.
Don´t let them see.
Be the good girl you always have to be.
 

Kommentarer
Postat av: Sandra - 3 barns mamma <3

Vill så gärna skriva något fint men orden saknas mig. Jag är så ledsen för din skull med ansiktsförlamningen och allt. Vad har läkaren sagt senast om det? Hoppas att du känner dig bättre inom kort.

Massa kramar <3

2014-05-31 @ 14:34:57
URL: http://www.mammansandra.blogg.se
Postat av: LILITH - Boktokig mamma med borderline

Jag önskar att du kan hitta tillbaka till lyckan igen.

2014-06-05 @ 18:13:42
URL: http://www.lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0