Handledarutbildning.

I veckan så har jag varit på handledarutbildning. En fyra dagars utbildning som har varit riktigt rolig, jobbig och tuff. Vi har fått tänka mycket själva, även gjort övningar och satt oss in i olika situationer. Första dagen fick vi tex övningsköra, bara det var ju skitjobbigt! Inte övningsköra för körkort utan i utbildnings syfte, så vi skulle dessutom köra dåligt. ;)



Den andra dagen fick vi festa till. Vi fick på oss två par olika glasögon där vi såg som man gör under just den promillen andra paret var 1,8 och jag kände mig full typ 30 min efteråt! Vi fick prova gå på en tejp och ja om jag säger så här jag hade typ träningsvärk i magen av allt skrattande så bra gick det. ;)



Kursen fick oss alla att haja till och använda våra hjärnor på ett helt annat sätt än tidigare och det känns riktigt roligt.



Måste ju avsluta med det roligaste. ;)
Ett citat ur körkortsboken från 1920. :P




Kommentarer
Postat av: sandra - 3 barns mamma <3

Låter som en riktigt intresant kurs.

Nej vilket hemskt stycke ur boken. Den arma karl som skrev detta måste ha vart utan ligg i bra många år ; p

2013-10-27 @ 18:48:02
URL: http://www.mammansandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0