När uvin har gått upp i njurarna.

Jag har tänkt på det här med uvi (urinvägsinfektion).
Mitt är ju inte att leka med då det har gått upp i njurarna så jag har konstant smärta i ryggslut och runt hela höfterna. 
Ibland om jag gör något så strålar smärtan ut ända ner i benen, jag känner det verkligen i tårna.
Men det jag funderar på är hur lång tid det egentligen kommer att ta innan jag är bra igen? 
Nu har jag ätit penicillin och smärtstillande/muskelavslappnande två fulla dagar..
BORDE jag inte börja bli bättre iaf? Känna en liten skillnad? 
 
Just nu är det iaf liggande läge i soffan med Tuffselina liggandes där det gör ont.
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!

Jag tror att det kommer ta ett tag innan du blir bra. Har man vanlig uvi kan det ju ta upp till flera dagar innan man bli bra.

Postat av: dianasdrömmar

Stackare, hoppas du blir bättre snart kram Diana

2012-09-05 @ 05:27:26
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/
Postat av: Erika

ÅH! jag har sånna problem med urinvägsinfektion, kan ha det flera gånger på en månad! Så får ingen medicin längre, jag dricker lingondricka från biotta (som man beställer via internet). Det är det enda som hjälper !

2012-09-05 @ 07:38:40
URL: http://www.erikasofies.blogg.se
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Ring och fråga läkaren/sjukvårdsupplysningen.. Min lillasysterskompis hade uvi som gick upp i njurarna och hon var sjukskriven länge, men vet inte hur snabbt det lättade.. Dumt att ha ont i onödan om det är så att det borde släppt eller du behöver någon annan medicin

2012-09-05 @ 07:52:05
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0