Vad gör jag här?

Haha ja jag har förstått att ni har en hööööög med frågor. ;)
 
Jag tar det som det kommer att berätta och få er alla att hänga med.
 
Men jag kan ju ta detta lite halvkort...
 
Jag sökte till Gruvan i Pajal här för ett tag sedan, fick sedan komma på intervju för att bli chaufför.
Vad jag har hört var det va 4000 sökaden och första gänget som skulle börja skulle vara 20 stycken.
Så att ens få komma på intervju var ju otroligt stort tyckte jag.
 
Att jag bara kort efter skulle få reda på att jag faktiskt fått jobbet.. Ja det trodde jag aldrig!
Jag är faktiskt en av 20 på 4000... DET är sjukt! DET är stort!
 
När jag ringde Henric och sa att JAG HAR FÅTT DET!! Så sa han direkt, ta det!
På en gång. För jag kunde om jag ville välja att börja senare...
För jag hade ju ändå chansen, men Henric sa bara KÖÖÖÖÖÖÖÖR!
Att vara först är alltid bäst.
 
Så ja här sitter jag.. Imorgon tror jag det är tre veckor sedan jag fick reda på att jag fick jobbet.
Så ni kan ju tänka er att allt detta har gått så sjukt fort.
 
Nu har ju inte vi börjar köra ännu för vi har massor med lärande först, men nästa lördag börjar vi köra på riktigt.
Om jag kör då eller inte vet jag inte ännu.
Förhoppningsvis får jag reda på det imorgon. :)

Så detta är en av mina ännu så länge 4 arbetsplatser. Det kommer att komma in fler och fler lastbilar nu allt eftersom. :)
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj, vad kul att få jobb bara så, Grattis! :)
Själv har jag sökt tre jobb nu men fått nej på alla, men de är nog nästan tur det, för jag orkar knappt med skolan... (:

sv: ja visst är den :D

Kram

2012-11-20 @ 23:00:54
URL: http://mariarudolphi.blogg.se/
Postat av: dianasdrömmar

Åh, grattis Madde vad kul stor kram Diana

2012-11-21 @ 05:12:46
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/
Postat av: Karin

Så otroligt kul för dig :)))

2012-11-21 @ 08:16:07
URL: http://karinochnova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0