Snyggare än prinsessan!

På jobbet nu är vi ju en hel hög, och det är faktiskt svårt att hålla reda på vad allt och alla heter.
Vi träffar nya människor varje dag vilket gör det ännu svårare att hålla koll på alla namnen.
 
Men jag har blivit framtagen till vår fackliga representant / ordförande hos oss så alla mina kollegor typ behöver lära sig mitt namn. Det är ju mig alla kommer till. ;)
Så jag gjorde det enkelt haha, tänk på pinsessan Madeleine, då lär ni er mitt namn med. Superenkelt. Eller hur?
 
Varav jag fick till svar "men jag har aldrig tyckt om pinsessan Madeleine, hon är ju inte ens snygg. Men det är ju du så då kan jag inte koppla ihop er".
Haha jag dog av garv. ;)
 
Tackade hjärtligt och garvade lite till. :P

Sånt behövs haha. Helt underbar grupp människor är det! Vi är ju som sagt 23 första chaufförerna av 250. ;)
Ska bli kul och se om vi kommer att vara lika mycket familj när vi är 100 anställda som vi är nu.

Men jag ler fortfarande åt att jag är snyggare än prinsessan Madeleine. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0