Min underbara brorson..

Haha ja ni som följer mig vet att jag någon gång tidigare har lagt upp vad min brorson kan säga..
Sist var det om bambi, eller ja när bambis mamma blir skjuten och ungen kläcker ur sig "fullträff"..

Nu har han gjort det igen..

"Mamma, kom ihåg att ringa fotbollsplanen idag."
"Ja jag ska ringa när de öppnar och se om det finns ett lag du kan spela med."
"Jag ska spela med Arsenal!"
Det är inget fel att ha mål i livet, eller hur!
Det är så underbart att läsa min brors fästmös statusuppdateringar!
Man skrattar ofta väldigt gott. :D

Men absolut klart han ska spela i Arsenal, hallå faster vill gå på fotboll!! ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Gullungen! så härligt med "ur barna mun"

2012-05-21 @ 17:38:57
URL: http://nastanperfekt.blogg.se/
Postat av: Pappan Anders

Haha, gött mål. Det gäller att lyssna på de små grytorna.

Ha De!

2012-05-21 @ 22:00:12
URL: http://pappanheteranders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0