Insolerad!

Idag blir det en riktig långdag, fredag i alla ära liksom! :S

Jag kommer dock känna mig väldigt insolerad då jag inte ens kan kolla alla mail som trillar in
under dagen, DET kommer bli jobbigt.

Men men det handlar ju BARA om en månad.. hm?!

Jaja jag har iaf en fungerande telefon jag får väl se det så?
Dock i helgen så ska jag ta kontakt med tre och se vad det kostar att köpa ut min telefon så jag isf kan få en ny på en gång.
Jag vill ju ändå ha en ny telefon så då känns de som att jag likagärna kan skita i den överkörda och ta en ny ist haha.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag förstår dig precis!!!! ! månad kan kännas som en evighet... Jag skulle inte klara mig utan min mobil, skulle kännas naket på nått sätt.... Hoppas att allt löser sig och att du får en mysig helg. Kramar €lin

2012-03-23 @ 11:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0