Fullfart för att kunna slappa.

Idag har vi varit till min syster och hennes son.
Dom bor några mil bort från mamma och alla.
Så det var första gången jag var där faktiskt. :)
Så vi passade på att åka dit på förmiddagen, sen hem till lunch.

Skönt att ha saker gjorda så man kan slappa resten av dagen haha. :D

Nu har vi kollat på två barnfilmer, tredje är precis igångsatt.
Sen blir det middag och tillbaka till soffläge skulle jag tro. ;)

Imorgon ska vi åka hem igen..
Känns både bra och dåligt.


Kommentarer
Postat av: Fröken M - Vinn en Pino Goodiebag - avslutas 25/6

Va skönt med lite lugn mitt i allt "kaos" som ni verkar ha haft ! Visst är det kul när det häder saker hela tiden, men det tar onekligen på krafterna !!

KRAM

2012-06-10 @ 18:27:14
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0