Colanapps fluff. Recept.

Jag gjorde en marängtårta här för ett tag sedan och tänkte dela med mig av något gott. :)
 
Cola nappar har ni ju alla ätit? :P
Vet ni att man kan göra typ grädde på det?! :D
 
Supergott.
Dock rekomenderar jag er att ta lite mindre nappar, kanske 60-80 gram ist för mina 100 gram.
 
 
2dl vispgrädde i en kastrull tillsammans med napparna. :)
 
 
Värm grädden absolut inte så den kokar men när det börjar ryka så sänk värmen direkt.
Och rör försiktigt hela tiden, tills napparna har försvunnit. :)
 
 
Sen häller man bara upp det i något och har den i kylskåpet över natten.
Dagen efter är det bara att vispa upp den som man vispar grädde. :)
Om man tycker att fluffet är för hårt kan man hälla i lite vispgrädde också. :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj, detta låter spännande, måste ju nästan prova nåt tag :D
sv: jo att det är dyrt kan jag tänka mej :/ me njag är inte så mycket för att fixa naglarna heller, men det skulle vara kul att göra nångång :)

hehe ja, skulle vara kul :D

Kramar

2012-07-06 @ 17:57:04
URL: http://mariarudolphi.blogg.se/
Postat av: Pappan Anders

Mina ögon blev stora som tefat :-) Cola nappar som är så gött.
Ha en riktigt go helg!

2012-07-07 @ 07:51:57
URL: http://pappanheteranders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0