Vi fortsätter trenden med mera VAB.

Imorgon var tanken att vi skulle återgå till det vanliga igen,
jag har faktistk varit feberfri nu några dagar dock har jag dov huvudvärk
en tryckande känsla mellan ögonen typ.. Men eftersom jag har haft det så länge så
lär jag mig leva med det.

Men William brände ju handen i torsdags på spisen, och blåsan har spruckigt.
Alltså vet vi inte hur det ligger till med bakterier ner i det där och sånt.
Det går ju inte att plåstra om handen ordentligt eftersom det går upp på fingrarna så direkt när han rör på fingrarna släpper det lite.
Så på dagis känns det inte bra att ha det helt öppet. Renligheten är inte lika bra där som hemma..

Så ja nu blir det vab tills vi ser att det börjar läka lite av sig själv så det blir "safe" från bakterier och ev infektion.

Tröstisar is the shiiiiit. Jag rekomenderar verkligen alla föräldrar att köpa hem dessa, verkligen helt underbara.


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Krya på er !!

Vi har varit ihop i lite drygt 3 år, men många fler ska det bli :)

Nu är det dags för sängen här ! Sov gott :) kram

2012-02-19 @ 22:37:47
URL: http://www.frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0