Adventskalender.

Även fast jag har varit lite off härifrån så har jag jobbat på annat.
Förra året hade jag ju en julkalender och den blev otroligt populär,
och bra saker ska man ju fortsätta med eller hur? ;)

Dock förstod jag tidigt att en julkalender kommer jag aldrig att hinna med,
även om det inte hade blivit en flytt så hade vi ju fullt upp ändå.
Så när faktiskt ett företag från förra året hörde av sig och undrade om jag skulle ha en så
bestämde jag mig för att nej fasiken jag kör! Men med en liten förändring.
Jag kör på en lyxig adventskalender.
 
Så imorgon börjar den!
Och jag hoppas att ni kommer att tycka om den.
Varje advent kommer det att komma två olika ljus ist för luckor! :)
 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Spännande!

2012-12-01 @ 19:52:49
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0