Bebisankomstplanering..

När man ska skaffa bebis så är det mycket att planera, mer än man tror!
Och vi har ju kastat, sålt av och gett bort mycket så ja.. Det är bara att börja införskaffa sig nytt..
Vad behöver man egentligen?!
Jag har glömt bort haha.
 
Vi funderar på om hon kanske ska ha någon filt eller något.. Men samtidigt vet jag ju hur mina tidigare har varit..
Dom hatade allt sånt haha.
En sån där säng till elementet ska iaf införskaffas, något klösträd också.
Vi funderar på att göra ett helt eget! Det blir ju klockrent haha. :D
Men vi har inte bestämt oss ännu, och nu är hon ju bara bebis så tror ett litet klösträd räcker till en början. :)
Sen måste hon ha några skålar också till vatten och mat..
Vi hade en supersmidig till mina förra katter, man fyllde liksom en flaska med vatten och sen hade man den upp och ner över en skål och så fyllde det på sig själv var efter dom drack.
Funderar på om vi ska skaffa en sån.
Låda har vi faktiskt, köpte en precis innan vi tog bort dom förra katterna så tänkte prova med den iaf. :)
Transportbur har vi också, eller den är utlånad men ska få tillbaka den.
 
Sen självklart, kattsand, bebis torrfoder och bebis blötmat.
 
Vi behöver ju även, klotång och några leksaker.
 
Är det något mera?
Har jag glömt något? :S
 
 
 

Kommentarer
Postat av: SjungandeMamman

Natten har varit en aning mindre galen och hoppas det bara blir bättre och bättre! :) Åh lilla gosingen! Vill bara plocka upp och gosa med en sån liten sötis

Kramar

2012-08-14 @ 20:38:15
URL: http://sjungandemamman.blogspot.com
Postat av: Jessica

Kattbädd kan vara bra, en såndär iglo du vet! :) de känner sig ju trygga med tak över huvudet, så det är ju perfekt kattborste är bra med, så hon vänjer sig från början! Och sen har du ju redan skrivit allt annat!:)

2012-08-14 @ 21:18:07
URL: http://prullis.blogg.se
Postat av: Jessica

Och försäkring såklart, men det vet du ju redan ;)

2012-08-14 @ 21:43:53
URL: http://prullis.blogg.se
Postat av: pappa

vatten flaskan tror jag att jag har kvar ska kolla

2012-08-15 @ 08:26:38
Postat av: Yuki Yoursic

oh så söt kisse ^^

2012-08-16 @ 01:10:02
URL: http://yukiyoursic.blogg.se
Postat av: Agnieszka- 2barnsmorsan

Ohh gud så mysigt! Har också funderingar på att skaffa kisse när jag flyttat sen, är uppväxt med djur och magnus är allergisk.....

Måste försöka ses när jag kommer hem från polen!

kramar

2012-08-17 @ 21:20:02
URL: http://agnieszka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0