Sjukdomar har sin kraft dom också.

Jag kan faktiskt avslöja att ännu en tävling ligger och pyr!
Vet inte riktigt när jag tänk köra igång, men kanske på fredag, Williams födelsedag och allt?
Vad kan passa bättre än en ny tävling?! :D

Älskar mailen med samarbeten, alla företagen är så otroligt trevliga och det är kul att ha dialoger emellan.
Samarbeten på alla sätt är verkligen huuuur kul som helst. :D

Jaja nog om det, nu ska jag se om mitt troll har somnat för isf är det strax dags för mig att också bege mig till sängen.
Nu blev det ju iofs bara en tre dagarsvecka denna vecka men men. Sjukdomar har sin kraft dom också.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, vilken jättefin bild på dig!! Kramar fina du!!

2012-04-02 @ 20:13:53
URL: http://otjejen.blogspot.com
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vad roligt! :)

2012-04-02 @ 21:08:34
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0