Huvudvärk.

Idag började jag och William dagen med en lång skön powerwalk på en och en halv timme.
Strålande sol och varmt.
Perfekt. :D

Sen la vi oss i soffan och kollade på film ett bra tag.

Vi har även varit och handlat en sväng.

Nu är Henric ute med grabbarna och William sover.
Så jag passar på att baka lite. Har även städat en del.
Men finner ingen ork just nu, har haft huvudvärk hela dagen också och nu på kvällen blev den värre
så har tagit lite migräntabletter och hoppas det ska släppa helt.


Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

sv: Jag har fått elaka kommentarer hela dagen om att jag är en hora som är 18år och har barn, att jag är en dålig mamma, att både jag och Elias är ful, att det är synd om honom som har en så ful och dålig mamma, att jag borde adoptera bort honom och att jag borde gjort abort och att jag aldrig borde skaffa fler barn igen, att om personen någon gång ser mig ska den spotta mig i ansiktet, att jag är omogen, att jag borde lägga ner bloggen, hela Sverige hatar mig, att jag borde låsas in. Personen skriver allt möjligt och det blir bara värre och värre och det har kommit var och varannan minut idag.. Men nu har jag lagt till en ip blockering så förhoppningsvis slutar det nu.. Men det är ganska tydligt att personen är ute efter att såra och ev. uppmärksamhet.. Men det är tråkigt, även om jag inte tar åt mig så blir det inte lika roligt att gå in på bloggen..

2012-04-28 @ 22:33:57
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0