Sjukgymnasten och gymmet.

Ja juste idag var jag ju till sjukgymnasten.
Var väldigt positivt och jag är riktigt nöjd över det hela.
Fick massor med övningar som jag faktiskt FÅR göra nu på gymmet, hoppas på en tur imorgon kanske?
Kändes riktigt bra när jag gjorde dom men det är fortfarande viktigt att jag inte gör något som gör ont.

På måndag är det dags att vara tillbaka till verkligheten igen.
Hon sa att om jag får ont eller tycker att de är jobbigt så kanske jag kan smita undan och göra övningarna eller vila en stund, hm.. Ja märks att hon då aldrig varit säljande chaufför. ;)
Jag gissar att de kommer att bli som en hel nystart och även med ansträngd rygg på måndag.
Med andra ord lär jag ha arslet fullt, och skynda fort som fan samtidigt som jag har pressen att hinna till dagis.
Men de blir nog bra.. ;)

Dock hoppas jag att det hänger kvar rätt mycket fortfarande, för på tisdag är det föräldrarmöte på Williams dagis och på onsdag är det barnshoppings event. Så har liksom inte tid att jobba långa dagar känner jag.
Hur ska de gå? Aja blir nog bra på något sätt. :)

Jag bara hoppas verkligen att jag hinner göra mina övningar så mycket som möjligt både nu innan och när jag börjar jobba igen.

För er som inte vet är jag säljande chaufför men eftersom jag är "sist in" så hamnar jag ju inte på topplistan över distriktfördelningen (så klart) men nackdelen är att eftersom jag kör mestadels innestad så har jag nästan inga butiker som jag lossar vid kaj till utan kör mesta på pirra vilket innebär mera bära och lyfta än om jag kunde ha lossat med pall. Men men någon gång i livet ska väl jag också få ett fint distrikt kanske? ;)

Jaja nog om det vi får helt enkelt hålla tummarna att ryggen pallar, har nästa tid till sjukgymnasten nästnästa vecka med. Då hoppas vi att jag får säga att det har gått galant och även att jag hunnit vara på gymmet varje dag!

Drömma går ju alltså de om att hinna med gymmet. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0