Provningen av Noka Spaghetti Bolognese!

Igår fick jag rycket att prova det till lunch.



Innan man häller på vatten ser de ut så här.



När de har svällt färdigt. :)



Går verkligen superfort att göra det, de måste jag ju säga.
Fem minuter ska de svälla i upphettat vatten.

Doften tyckte jag var som att man har värmt köttfärssås, typ.
Henric däremot tyckte de lukta förjävligt. :P

Smaken, ja som en vanligt köttfärssås. Har sett flera som haft på lite mer kryddor.
Men jag tyckte de va helt oki.

De är väldigt små portioner men de är väl meningen eftersom noka är ett hjälp för att gå ner i vikt.
Men man håller sig mätt lika länge som en vanlig måltid tyckte jag.

Absolut något jag skulle kunna tänka mig att äta igen. :)

Kommentarer
Postat av: Hannah

vart köpte du det?

2011-09-10 @ 18:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0