Min lilla lilla sönderskrapade prins. :(

Ja jag måste visa er bilder sen när jag hinner på William.
Det är verkligen inte fint!

Från mellan ögonen (näsbenet) hela vägen ner över näsan och överläppen har han slagit i.
Dom sa att han hade ramlat, William säger själv att han blivit puttad av *pip*.
Imorgon ska jag ha ett RIKTIGT svar på vad som faktiskt hände.

Aja dom sa ju iaf till innan jag kom in att han hade ett märke..
Alltså ja märke?!!! Ni kommer förstå..

Stackars stackars William fy fasiken vad ont han har. :(
Jag skulle torka honom i ansiktet tidigare och han sa hela tiden
"mamma försiktig, inte näsan, mamma jätte försiktig" om och om igen.


Kommentarer
Postat av: maria

tävla om en got2b - heat protection spray hos mig!



http://crazyminds.blogg.se/2011/september/tavling-2-got2b-heat-protection-spray.html



om du inte gillar sådan reklam så ber jag om ursäkt!

ha en underbar dag

2011-09-21 @ 14:15:27
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0