Kycklingkorv med bröd.

Jag håller med alla andra, denna dag har känt enormt lång!
William var supertrött och somnade direkt när han la sig ner.
Inte så konstigt då klockan var helt konstigt kanske? :)

Vi åkte iväg en sväng till vällingby för att handla lite smått, vi skulle egentligen ätit kycklinggratäng som jag gjort idag men det blev ist kycklingkorv med bröd. William tyckte det var kanongott och jag med.
Mycket godare än vanlig korv. :P
Eller ja det beror ju på vad för korv men då menar jag typ hotdogs och sånt äckel.

Men de är skönt nu har vi mat ett bra tag. ;)
Ska även steka på isterband till mig och pappa, så då blir det isterband och stuvad potatis i veckan med.
ÄLSKAR!! :D


Kommentarer
Postat av: jessica

skojjar du att ni har kycklingkorv i affärerna? :O

Det var det enda jag typ åt förut, men det såldes för dåligt här så dom har slutat med det! Måste komma o handla det hos er :D <3

2011-10-30 @ 20:25:13
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0