Kryssning vs We´r Family event.

Fick reda på att jobbet drar på kryssning nästa helg, en ålandskryssning.
Jag fick frågan om jag ville med idag, dock är det ju We´r family eventet då som jag är bjuden till så jag får tacka nej.
Skulle nog ha varit kul att åka faktiskt ändå men sen blir det stressigt på fredagen och sånt plus att jag skulle väl behöva en vecka på mig innan jag blev av med bakfyllan. ;)
(Till mina nya läsare, jag dricker väldigt sällan och dricker jag så blir jag typ full på en cider) ;)
Så två cider sen är det nog tack och god natt nu för tiden haha. :P

Visst kan man ju åka utan att dricka men då skulle ju varenda jävel inbilla sig att man var gravid eller något. Och så är inte fallet. Jag och sussi delade ju på en smirnoff ice i fredags. ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha dela på en? :D blev de en mun var då eller? Är väl inte ens 33 cl i dem?

2011-11-08 @ 21:13:14
Postat av: Madde

Haha alltså hon hade köpt i Danmark och det var en stor flaska inte som på bolaget men orkade inte skriva allt det haha. :P

Men vi delade inte på hela den flaskan heller utan vi tog ett glas var du vet hennes små dricksglas. ;)

2011-11-09 @ 13:01:37
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0