Det går bra nu?!

Ja men underbart, välkommen tillbaka jävla helvetes huvudvärk!!!

Och jag mitt smartskafft var duktig och köpte nya glödlampor hem sist jag handlade..
Jätte duktigt att jag köpte den sorten vi har typ hundra lampor av och inte den som är slut?!!!
Åh skulle sätta upp julstjärnan men de var ju bara glömma för ikke sa nicke finns ju ingen jävla lampa!

Och igår var jag duktig och satte upp julslingan till balkongen, den lös och allt så stänger jag balkongdörren och vi har en skit dörr med en vass jävla kant som hade av hela sladden, så det var bara att vira upp skiten igen och kasta den!

Det går bra nu?!



Bild från google.

Kommentarer
Postat av: jessica

men kul då....

vad äre vi har gjort för att typ få "allt" emot oss liksom!??



<3<3

2011-11-18 @ 18:05:48
URL: http://prullis.blogg.se/
Postat av: Emma

Samma här skulle sätta upp stjärnan i köket men inga lampor hemma surt är det

2011-11-18 @ 18:22:19
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0