Många roligheter på gång.

Åhh de är så mycket roligheter på gång nu.  :D

Snart snart kommer det dyka in grymma tävlingar.
En som passar oss med barn som handen i handsken
och en som passar allt och alla som vill skämma bort sig själv lite. :D

Håret gick inge bra alls. :(
Vi hade i färgen bra mycke längre än de stod men nepps de tog knappt något alls!
Underhåret som så klart satt i längst eftersom mitt proffs gör folieslingor syns de lite skillnad på..
Dock bara på vissa ställen. Åhh typiskt. :(
Men vi ger inte upp när vi har tid.. Vilket vi aldrig har haha så ska vi göra mer slingor.

Jaja nu är jag verkligen uppe på övertid borde sovit för hm mja två timmar sen?!
Fy på mig. :P

Börjar ju lika tidigt som alltid imorgon 5.15. Behöver jag ens säga att jag redan längtar till första kaffen? ;)

Min tatuering som jag gjorde när jag var 16, det är fasiken dags för mer nu tycker jag.
Jag har en superide som får bli antingen till hösten eller efter att vi köpt vårat boende. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0