Idag.

Idag har det varit fullt upp.
Jag menar till skillnad från alla andra dagar? Haha. ;)

Jobbade iaf började as always 5.15.
Sen när de va klart så hem fort och städa, baka och laga mat.
Kevin vill hämta William idag på dagis då dom ändå skulle hit och de gick superbra. :D

Jag hade gjort kyckling i lergryta dock lite felplanerat från mig vet inte hur jag tänkte blev ju rätt lite mat till alla. :/
Inte vanligt för mig inte haha brukar ju alltid ha mat för ett helt fotbollslag över. ;)
Hade gjort mintkladdkaka också till efterätt.

Alltid lika underbart när vänner kommer över. Petra och Micaela hinner jag ju inte se lika mycket längre heller. :(
Men vi försöker iaf. :D

Jag fick en klippning på bobbys som ska bokas snart måste bara kasta i en färg i skallen.. Och när ska jag hinna de?
Jaja de visar sig. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0