Sönderklippt tröja på dagis IGEN!

Igår när jag hade tvättstugan och så skulle jag lägga in Williams tshirt, SÖNDERKLIPPT!!
Va fan igen?!!! Så gnällde igår OCH idag då de va olika personal och hon jag sa de till igår tydligen inte sagt de vidare?!!! MORR!! Sånt gillas absolut INTE!
Så imorgon ska jag ringa till chefen! Jag ska se om jag kan få träffa henne eller något.
Va fan han kan göra illa sig om han själv eller någon annan har klippt sönder tröjan och ännu en gång så har inte någon fröken sagt något tänk om han själv klippt och då innebär de ju att han själv hållt i saxen om han sprungit och ramlat med den då?! Han kunde ha fått den i magen!
Och vi ska vänta till nästa höst.. Underbart värre!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men usch! Har dom ingen koll?:( man blir ledsen när man läser sånt

2011-07-06 @ 19:14:07
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0