Bättre än väntat.

Idag var jag hemma tidigare än jag någonsin kunnat drömma om på en fredag.
Sex kliver jag innanför dörren ungefär.
MED mat. Vi hade missat att ta fram något så fick bli hämtmat idag.
Otroligt men sant.

Imorgon ska vi iväg och kolla på bilar. Usch antar att de är lika varmt som förra helgen.
Alltså kommer det vara pain.
Varför kan inte bilhandlare ha ac för?!!!

Jaja, jobbet gick iaf bra idag, oki jag var där tidigare och snodde en plats som egentligen inte var min.
Men va fan jag var där strax efter fem.. Alla andra börjar komma runt sex, då var jag på g därifrån.. Typ. ;)
Jobbade arslet av mig och tog ingen rast som vanligt men men.
Nu är jag iaf hemma, har ätit och sitter med ett glas vin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0