Helgens fynd.

Ja jag måste ju berätta vad jag har fyndat för något.
Vi bestämde oss för att åka till Läkarmissionen för er som inte vet vad de är så är det typ ett stort loppis där överskottet går till bra saker. :)
När vi kom dit såg vi en skylt med 50% rabatt på alla priser.

Så kommer vi in och tittar lite och jag går förbi, oki stannar vid skohörnan.
Kan man gå förbi där utan att titta lite liksom? ;)

Ser ett par stövlar som ser intressanta ut och tar ut dom, insre att det är
mcstövlar, kollar storleken och den var rätt, 38.
Perfekt, kollar priset 190kr sen halva de alltså.

Saken är den att stövlarna nya kostar ca 1500kr och dom var KANSKE använda EN gång?!
Helt sjukt, problemet är att jag får inte igen dragkedjan som de är nu dom ska
ju sitta tooooktajt.
Så mitt mål är att om jag inte kommer i dom till sommaren så säljer jag dom, och då lovar jag att jag går med vinst. ;)

Petras karl kör mc, han fick chansa vad jag gett för dom och han gissade på 900kr mohooo.
Sånt gillar jag att höra. ;)

Så här ser dom ut.










Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Vilket bra köp!

2011-01-10 @ 05:29:30
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: rock n roll mamma

perfekt köp! det är skoj när man kan fynda sådär!!

klart du kan ha dem till sommaren, gumman!! tvilar inte en enda sekund på det!!



Stoffe har också köpt nya mc stövlar! han håller på att gå in dem här hemma..det är HD-orginal så inte i sa,,a perfekta prisklass som dina! Men han är nöjd och det vet man genom att han går in dem sittandes i soffan och kollar på film..hahaha...



Hoppas allt är bra hos er!! många kramar

2011-01-10 @ 13:39:57
URL: http://metrobloggen.se/babydoll1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0