Tjänade 2200kr. :P

Ja men som ni vet så har jag ju tjänat lite pengar.
På vad har MÅNGA undrat, men få vet. :P

Jo men så här är det.

Babyland hade ombyggnadsrea, jag var ju där i fredags.
Var ju tvungen att ha lite saker och jag dog av att vara inne mera.

Dom hade en Emmaljunga Twin Nitro 2011 på 50%.
Vilket innebar att man skulle betala typ 3350kr.

Så jag chansade, jag stod över en timme i kö och köpte en syskonvagn.
HEEEELT galet.

Kom hem med verkligen en helt enorm vagn!
Alltså den kom inte ens in genom våran ytterdörr!!

Tack och lov att vi INTE ska ha barn på länge så vi inte behöver en enorm vagn.

Men när jag väl fått in den så tog jag kort på den och la ut den på blocket.
Inom en timme var den såld, idag kom dom och hämtade den.
La ut den för 6300 och skrev att priset kunde vi ändra på vid snabb affär.
Så dom fick den för 5500kr. Bra för oss båda. ;)

Så thats my thing.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Skitsmart!

2011-02-20 @ 18:27:44
Postat av: Anna

Man får inte vara dum! Fast jag fattar inte varför någon skulle tycka det var dumt? Tänker på förra inlägget.

2011-02-20 @ 19:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0