Min lilla pojke blir stor?

Idag på apoteket insåg jag att hm men Williams rump alvedon faktiskt var för
barn som väger upp till 15kg.
Så jag rådfrågade en där om vi skulle byta till nästa.
Det är ju 15-40kg trotts att han inte ens är två ännu.
Men hon sa att om vi inte gör det får han ju i sig för lite alvedon för hans vikt
och då kanske de inte hjälper så hon tyckte att vi skulle gå upp ett steg.
Så sagt och gjort. :)



Självklart får han ju flytande också men ibland är det bättre med dom här så i har alltid allt hemma.
Alvedon, alvedon och ipren. Och hostmedicin för torrhosta och en till för slemhosta.
Har man barn så har man.
Jag har ju iofs åkt och köpt hosmedicin halv fem på en lördag morgon.
Det var jag och alla som köpte efterkrogen mat på statoil då. ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Okej de va ju bra att de bara va de då. Dom ser nog ganska lätt om de bara e vila. Vi fick ta sänkan och sånna grejer.



Kram

2011-02-25 @ 23:02:53
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

hur mkt väger han nu?

våra va som tur va slut här hemma för annars hade vi fått kasta dom ändå eftersom vincent väger 15 kg :p

2011-02-26 @ 07:33:13
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Petra - mamma till Kevin och Nathalie

Vi har börjat med den till Kevin även fast han väger snäppet under 15 kg :)

2011-02-26 @ 22:35:18
URL: http://petramkevin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0