Bvc.

Idag har det verkligen varit fullt upp.

När jag kom hem kastade jag i mig lunch och sen byta om för att hämta William.
Halv fyra hade vi tid på bvc och William hade turen att vi klarade det men några minuter så tiden fanns till för några minuters lekande innan också. :)

William väger nu 17,6 kg tror jag det var och ca 91 cm lång.
Naaaw min lilla pluttis. ;)

Och till er som tycker att ojojojo han väger ju jätte mycket..
Alltså SUCK han ligger fortfarande på medel. Precis i överkant.
MEN det gör han även med längden.




Kommentarer
Postat av: Petra - mamma till Kevin och Nathalie

Vadå mycket?

Är det bara jag som tyckte han vägde lite?? hahaha



Jag som sa BARA 17,6??

haha sötis ungen, Jag håller ju på att göda Nathalie så hon blir en tjockis unge :)



Puss på er <3

2011-02-03 @ 19:28:52
URL: http://petramkevin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0