Stor & Liten.

Det är väl ingen av er som har missat att Stor & Liten är tillbaka på marknaden? :D

Kanon tycker vi här hemma då det är riktiga minnen från när jag och Henric var yngre. :)

Idag satt jag och klickade runt lite på deras hemsida, och där började mitt första fel.
Haha JAG klicka runt på en hemsida med GRYMMA leksaker på innan jul?

Jaja, har iaf hittat lite som ska få komma hem till William.

Den här är iaf bestämt att den ska få komma hem till William.
Jag menar 149kr det är ju ingenting. :)



Sen har vi inte helt bestämt oss ännu men finns många alternativ. :P

Denna kanske då William älskar allt med Helikoptrar,
kostar ju bara 105 kr nu!!



Eller kanske denna för bara 156kr.



Eller kanske denna för bara 92kr?



Eller den här för bara 195kr?!


Så ja ni förstår vårt problem kanske? haha. :)
Och ja vi som sa att William inte ska få så många julklappar av oss i år, konstigt att de blir precis samma sak varje år. Med andra ord han får många julklappar av oss tillslut haha. ;)

Kommentarer
Postat av: Martine Kristine - Makeup blogg

Hei :-D

Jeg er videre i Vixen blog awards, Du har ikke lyst til å stemme på meg?

Hadde blitt evig takknemelig om du ville gjort det. Er link inne på siden min til stemmesiden :-)

Man kan stemme så mange ganger man vil!



Vote - Martine Kristine :

http://vixenmagazine.no/vixen-blog-awards/kategoriene/arets-skjonnhetsblogg/

2011-12-11 @ 17:15:25
URL: http://martinekristine.blogg.no
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Åh vad kul med lego :D

2011-12-11 @ 17:51:00
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0