Slut på Glee. :(

Lite deprimerande.. Nu har jag glott igenom sesong ett och två av glee.
Haha förstår ni hur länge jag har varit liggandes då?!!
Varje avsnitt är typ 45 min. Och det är 22 avsnitt båda sesongerna tror jag. Kanske 21 ena.
Men iaf. Väldigt mycket tid jag har spenderat i sängen med datorn i knät med andra ord.

Haha har blivit som en kvällsrutin att när William ska sova så ligger han med mig och kollar på glee ju.
Han sa själv idag "mamma hämta dator, jag se dansa" hur ska de gå imorgon?! :P

Nu har jag faktiskt rätt ont. Tror inte att de har blivit värre direkt men kanske att jag ansträngt ryggen för mycket idag. Både dammsugit och vikt tvätt.
Måste nog ta det lugnare ändå.

Men jag hoppas fortfarande att det är såpass bra att jag är tillbaka på jobbet på måndag.
Jag orkar inte ligga mera! Jag måste få komma upp ur den här jävla sängen. Oki visst just nu är jag rätt glad att vi för ca ett år sen köpte denna svindyra säng för fy fan å ligga i den gamla en hel vecka. :S

Har kommit på att det som är jobbigast är att sitta. Stå, de funkar, gå funkar också inte mil vis då.
Bära går inte speciellt bra, beror lite på vad de är faktiskt.
Men tycker att smärtan har blivit mer nertill i ryggen än upptil, förut hade jag som två punkter.
En uppe och en nere. Däremellan hade jag ont men inte lika som dom andra, nu tycker jag inte att de är så farligt upptill, mellan känns fortfarande men nertill är extremt. Kanske att jag tycker att de blivit värre för att det är mer på bara ett ställe?

Känner mig som ringaren i notre dame faktiskt. :S
Eller känns iaf som att jag går som han.

Jaja nu sova. Imorgon är en lång dag.. Med att göra INGENTING! :D

Kommentarer
Postat av: Petra - mamma till Kevin och Nathalie

Men älkliiing, vi vill komma och leka, bara du kan vakna och svara på mitt mess så kommer vi direkt :) Puss på dig

2011-08-13 @ 08:28:54
URL: http://petramkevin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0