Byggare Bob utvecklar film förådet.

Som jag skrev igår så har vi verkligen inte gjort något här hemma idag.
William har varit utan blöja hela dagen också och inte en olycka har skett. :D
Både jag och William hade feber imorse men under dagen har det varit bättre, dock har jag haft huvudvärk ist.. HM?
Aja vi blir hemma imorgon med men sen torsdag hoppas jag att vi är tillbaka på jobb och dagis.
Skönt att de bara är två dagar kvar på sommardagiset då.
I helgen åker vi ner till trosa, jag ska vara chaufför och Henric åker ut till skogen med William.

Imorgon fyller min vackra vän Petra år, får se när vi hinner och gratta henne..
Jag menar vi har ju såå mycket tid hela jämt. ;)

För mig känns de inte som att semester skulle spela någon större roll för vi skulle inte hinna med allt vi ville ändå. :S

Idag har vi förövrigt utvecklat Williams "filmföråd" haha. Bob (byggare bob) funkar också. ;)
Fast nu ist vill han inte se varken mysteriet på greveholm eller nicke nyfiken lika mycket.


Kommentarer
Postat av: jessica

svar: Jo, jag förstår vad du menar... hehe!

Men jag kommer göra allt för att försöka och inte bli den "tråkiga" Jessica för att jag har fått barn :)

puss

2011-08-02 @ 21:00:32
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0