Helgen har varit suuper bra.

Ja den här helgen har verkligen varit underbar.
Började i fredags med att vi hämtade upp min bästaste underbara Rebecka på vägen till Sussi.
Henric dumpade oss där och William skulle nästan sova på en gång. Direkt när han somnat dök
vi på hennes naglar och gjorde iordning dom. Kommer bilder så klart. ;)

Lördagen började fruktansvärt tidigt.
Henric sov ju på Sund med hans bröder så det var bara att pallra sig upp. När Sussi vaknat,
hjälpte jag henne att dra ut tummen ur rumpan på henne så vi städade av där hemma. ;)
Hon har haft massor med praktik och skola och jobb så det har lagts lite åt sidan.
Sen gick vi och handla och direkt sen började vi med lunchen.
Riktig lyxlunch Hjortstek och potatisgratäng med svartvinbärssås. Behöver jag ens säga att
det var suuuuupergott? :P

På kvällen skulle vi på kalas och gratta min kusin som fyllt år och där fick vi också
jätte god mat. Känns som jag åt hela dagen. Och den efterrätten ojojoj!! Hade jag inte varit
så mätt hade jag nog ätit upp allt!! Tog bild på den som ni ska få se också ååååhh himmelskt.

När vi var på väg hem sen så bestämde vi att Henric skulle sova på Sund även den natten
men egentligen var det ju min sovmorgon idag på morgonen men då får jag båda dagarna nästa helg
ist mohhaaa underbart. :D
Min bästa var hos Sussi och jag började med mina naglar på en gång. Jag skulle lätt kunnat gå och
lägga mig men självklart vill man ju umgås så mycke de går även om jag inte tittar så mycke på annat
än naglarna hehe men prata kan jag ju endå. ;) De är det nog aldrig problem med. :P

Idag ändrade Sussi sitt schema så hon jobbade kväll igen, bra tyckte vi alla för då fick vi ju umgås mera. :)
Sussi tog William sen när hon kommit upp så gick jag och la mig och halvsov igen riktigt lyxigt. :D
Sen kom min bästa igen hon hade lagat min kofta som gått sönder på en gång tur man har någon
NÄRA som kan sticka och sånt med haha jag kan sy men skulle nog aldrig våga mig på något
stickat att sätta en nål i eftersom jag inte vet hur "stygnen" går. :P

Ojoj blev ett låååångt inlägg men ähh se det som en början.
Imorgon fortsätter jag med att jobba ihjäl mig igen.. Suck!

Kommentarer
Postat av: sandra

Va mycke skoj ni har hunnit med. Kalas och go mat överallt:) Va gullig Sussie är som hjälper till med Wille.



Hehe!!! Kan tänka mig det. Får möta honom halvväg sitälle:P Va gör inte en tjej för god glass:P



Byta blogg är väll alltid kul? Till vilka är det du ska gå över till? Eller det kanske är hemligt tills vidare ;P



Kramar!!!

2010-10-18 @ 18:32:33
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0