Slåss i sömnen.

Tiden bara springer iväg.
Jag borde ha gått och lagt mig redan för jag är toktrött men samtidigt så har jag typ tuuuuusen saker jag vill skriva om.

Haha en natt här i helgen så låg jag och sov, Henric gick och la sig efter mig och när han kommer in så ska han ge mig en puss. Och i sömnen då så slår jag till honom!! Haha fattar ni hur knäppt?
Jag vet att jag drömmer något men jag har ju som sagt ingen aning om att jag slår till honom.
Eller han frågar "vad håller du på med" så klart hehe och då vaknar jag till för någon sekund och svarar tydligen "du var ju dryg ju" haha saaay what?! Undrar vad fan jag drömde liksom?

Idag fyller min kära pappa år, så jätte grattis till dig. :)
Din present ligger här och väntar på dig. ;)

Nu till samtalet idag hihi.
Vill inte berätta fullt ut något ännu för de är inte helt bestämt.
Men fick iaf frågan om jag vill följa med till Turkiet (Alanya) typ kristerhimmlefärdsveckan med betald resa och boende.
Haha som att jag skulle tacka nej till de? ;)
Klart jag sa JAAAAA så imorgon får jag reda på om de blir jag.
Ni kommer förstå vad jag menar imorgon ordentligt. :P
Men jag vill jag vill jag vill!!! Haha de roliga är att jag  sa direkt när dom började prata om den där resan att jag ville med. Så jag hoppas verkligen.

William har förresten låst henrics internetdosa IGEN! :P

Nej nu måste jag verkligen sova. Phuu.




Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha! Man kan göra knäppa saker när man sover:D



Åh de låter soännande! Hoppas du får åka:)

2010-11-29 @ 22:17:42
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0