Mardrömmar?

Ikväll är jag och William själva igen, jag hade glömt de.
Henric har något grejs med jobbet, dom skulle ha möte och sen middag.
Har en ungspannkaka i ugnen, varför ska dom alltid ta sån jävla tid?!
Blir nog tidigt i säng för William. Han har börjat att vakna i panik på nätterna
Och då menar jag verkligen PANIK han skriker och skriker och det går knappt att lugna ner honom.
Vi får sätta honom upp och verkligen få honom att vakna ordentligt och sen hålla om honom och dra fingrarna över honom i tex ansiktet så han känner närhet.
Idag på dagis hade de varit samma sak, han vaknade i ren panik!
Vad är det som händer med mitt barn?
Mardrömmar? Men samma dröm natt efter natt?

Jag vet inte vad man ska göra heller för att få det att sluta.
Någon som har tips?

Min lilla prins. <3




Kommentarer
Postat av: Petra - mamma till Kevin och Nathalie

Men stackars plutten :(

Läste i Muppsan blogg för ett tag sedan om nattskräck, kanske kan vara det?



Pussar

2010-12-09 @ 18:27:37
URL: http://petramkevin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0