Julfesten.

Igår försvann hela min dag.
Jobbade, kom hem, reparerade tre naglar som jag bokstavligen KROSSAT under dagen.
Sen duscha snabbt, upp och hämta barnet, göra mat till honom.
Sminka mig och klä på mig och sen direkt när Henric kom hem åka.

Det var julbord på kvällen.
Måste varit de absolut sämsta julbordet jag någonsin varit på.
Jag kom ju sent, så jag fick sitta på en kant bland lagerkillarna.
Som inte pratade med mig alls i början, så jag satt alltså SJÄLV och hade sjukt tråkigt.
Sen hade dom planerat att vi skulle dansa?! Jag menar va?!!!
Hade dom sagt det på Williams dagis oki, de kunde jag ha tagit men på jobbet?
Ehh nej..
Sen julklappen.. Alltså allvarligt?
Vi fick, en trisslott (ingen vinst - tredje året i rad utan vinst), ett paket med två
glöggmuggar (jag dricker inte glögg och om jag gjorde vad skulle jag med TVÅ till
man brukar väl ha sex i ett sett?).
Och nu till de bästa vi fick en marmelad med äpple, kanel och mandel. Och en "korv" mandelmassa.
JAG ÄR NÖTALLERGIKER!!!!!

Men kan iaf tillägga att fan va snygg jag var igår haha. ;)
Lägger dock inte in några bilder för Henric ska installera om datorn och har redan bränt ut bilderna precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0