Stektpotatis och älgstek.

I natt har vi fått sova ganska bra. :)

William sov till halv fyra först från elva typ.
Sen vart de mat och självklart blev han pigg men då tog
jag fram flaskan som jag pumpade igår och gav honom
han åt inte så mycket men lite och då blev han väldig trött iaf.
Somnade sen och vaknade när Henrics klocka ringde
vid halv sju då tog jag honom och la honom bredvid mig och
låg ner och ammade och så somnade vi, vaknade några små
stunder bara sen gick vi upp vid halv tio.
SKÖNT!!

Precis när jag satt å skrev så vaknade William så blev fördröjt en aning. :P

Nu har jag ätit lunch blev stekt potatis och älgstek. :D
Pappa var även hit en sväng på en kaffe.
Annars har vi inte gjort mycket eller jo jag har ringt kyrkan men
ska återkomma på måndag hon var inte där idag.

Ska byta på William nu och sen ge honom mat och sen ska vi
ta en promenad i solen. :)
Behöver handla lite typ salt allt gick åt igår när jag gjorde avtrycksdegen. ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0