Tensgrejen och middag.

Bullarna blev så klart supergoda. :)
Hehe de är egentligen jobbigt man tar ju gärna en extra.

Har inte dammsugit faktiskt får se om jag orkar eller
får ett ryck imorgon, skulle behöva få främmande så jag får
det rycket hehe. Henrics lillebror räknas inte riktigt
då får jag inte ett städryck.

La mig i sängen förut en stund och kollade på andra avenyn
hade inte sett veckans avsnitt så passade på att vila lite,
kände när jag väl la mig att jag hade jätte ont i ryggen.

Skulle ju ha fått tens grejen i SENAST onsdags och den har
fortfarande inte kommit så jag ska ringa på måndag och säga
att jag inte är intresserad längre liksom känns onödigt att betala
500kr för något som vi förhoppningsvis inte ens kommer att hinna
använda. Har liksom tagit ja minst två veckor nu sen den skulle ha
kommit typ tre veckor sen jag beställde den så tycker de är värdelöst!

Usch vad jag är hungrig Henric och Macke är iväg och handlar och
tittar till storebrors lägenhet. Hoppas verkligen det går fort men
något säger mig att det kommer att ta ett bra tag iaf.
Blir iaf te ikväll också Henric ska nog inte jobba imorgon så då
är det bara att dricka och se glad ut. :P

Kommentarer
Postat av: lassika

Vad är Tens?

KRAMIS

2009-03-21 @ 10:26:52
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0