Ikea.

Idag har jag och William varit på Ikea.

Dagen började med att Wiliam ville gå upp klockan sju..
Halv nio gick vi å la oss igen sen gick vi upp vid halv tio och sen
vid tio ville William sova igen.
Så då passade jag på att fixa mig å vid elva fixade jag lunch och sånt,
Sen kastade jag in honom i bilen och så fick han sova mer där.

När vi kom till Ikea så gick vi runt och småtittade lite, pappa skulle komma lite senare.
Sen ringer han å säger att han är där och undrar vart jag är å jag beskriver men han
hittar inte så jag går och ska möta honom vid ingången men han är inte där.
Så säger han ja men ingången vid Micro i Kungens Kurva.. HAHA jag var i Barkarby. :P
Konstigt att vi inte hittade varandra och att min vägbeskrivning inte funkade.
Så han kastade sig in i bilen igen och fick åka till Barkarby ist. :P
Dååå hittade vi varandra Hehe.

Köpte lite små stuff bara, en skötbädd till William som är som en groda, tok söt. :D
Sen en leksak till William, en grej som jag ska hänga in i ett av klädskåpen i Williams
rum som är som olika hyllplan, och födelsedagspresent till "mormor" hehe hon får ett
durkslag och dl mått men de är sånt hon behöver. :P
Och så köpte jag gardiner som var jätte billiga är som bara myggnät så jag tänkte att jag
ska sy ett nyggnät till Williams vagn av de. Perfekt ju för de ingick inte. :) Ska kila förbi syaffären
imorgon å köpa resår.

Pappa köpte lekbänken till William det tråkiga är att tydligen så har dom på Ikea ställt två såna
bredvid varandra och sen tagit en köksbänksskiva och lagt uppepå snacka om kasst att de
inte stod! Det satt en liten lapp om att det var en köksskiva på men inte fan att det var
två bänkar vo trodde ju att det var en som var så stor.. Men men.

Nej nu ska jag vila lite med William.

Juste har en sak jag MÅSTE skriva om sen. ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej tänkte tala om att nu har mamma "tvingat" mig att skaffa en blogg så nu har jag också en Kram (:

2009-06-24 @ 16:46:09
URL: http://www.metrobloggen.se/Lelass
Postat av: lassika

Haha. Tänk vad tokigt det kan bli. Kan riktigt se hur ni letar varandra.

KRAMIS

2009-06-25 @ 11:10:12
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0