Försäkringskassan = Skit!

Ja idag känns det som att jag har massor att göra.
Måste ringa den och den och den....
Post nr ett har kommit och inget från FK ännu,
va fan ska jag behöva bli tokig innan dom skickar ut pappret?!
Hoppas verkligen att de kommer med post nr två,
annars ska jag ringa dom idag IGEN!
Har ju heller inte fått några papper om
moderskapsintyget och de skickade jag ju också in
för länge sen.
Försäkringskassan är fan BARA SKIT!
Blir så arg på dom, dom verkar ju bara skita i en helt
och hållet hela jävla tiden liksom!
Hur svårt ska det vara att skicka ut lite papper?
Tydligen jävligt svårt!
Antagligen kommer vi inte till byn idag HELLER
tack vare att Fk behöver två veckor på sig innan ett jävla
papper kommer ut!! SUCK!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du får härda ut tills föräldrapenningen är igång och du kan sköta allt via nätet! Hittills har det fungerat bra för oss, bara man är ute i tid och inte glömmer bort att begära som jag gjorde några gånger.

2009-01-07 @ 18:30:40
URL: http://www.pluppenopluppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0