DET KLIAR!!!

Fan va de kliar i händerna, håller ju på att bli galen.
Men snälla Anna hittade en sida med jätte bra info,
så ska verkligen kolla upp på tisdag med min bm
så de inte är något allvarligt.
Man kan tydligen få klåda och de kan leda till
syre brist vid förlossningen och att bebisen föds
förtidigt. Blandannat...

Jag åkte förresten iväg och handlade lite godis förut.
Mumsigt värre. :D
Nu är det ju faktiskt helg, så då kan man unna sig något.
Men sen så blir det inget mera. Speciellt inte när jag ska till BM
på tisdag dom kollar ju socker då hela tiden så blir nog inte å käka
nån frukost innan tror jag hehe. :P
Kanske en macka bara så de inte är för lågt.
Tror iofs inte att jag är i farosonen men ändå dumt att riskera,
börjar ju närma sig de där äckliga testet man brukar göra också.
Uhhu får säkert info om det hos bm på tisdag eller gången efter.
Jag gillar inte att vara fastande och inte SÅ länge.
Hur länge är det man inte får äta på egentligen?

Blev inte att jag åkte till Sussi idag det blev så sent så åker dit på söndag,
så får vi umgås lite då.

Uhhu nu är det toan min ängel i magen vet ju klockrent och väldigt
säkert vart blåsan sitter och sparkar GÄRNA på den HELA tiden.

Kommentarer
Postat av: Anna

Är det glucosbelastning du ska göra? Inte alls farligt och här på sjukhuset fick man citronpress blandat i lösningen man ska dricka så den smakade som väldigt sött citronvatten bara. Ta med en citron själv för säkerhets skull vettja!

Är inte insatt vad gäller klåda, men viss klåda kan tydligen ha med levervärden att göra och bör kollas upp. Som sagt, jag vet inte mycket om det och vet heller inte var klådan i så fall ska sitta.

Kram!

2009-01-09 @ 22:45:34
URL: http://www.pluppenopluppan.blogspot.com
Postat av: Lotta

Tack för ditt svar!:)

2009-01-09 @ 22:51:59
URL: http://lotteas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0